Home Actueel Molens Stichting Sponsors Beeldbank Contact
  • AVG
  • anbi

Donateurs

De Molenstichting Súdwest-Fryslân kan de molens onderhouden door subsidies van Rijk, Provincie en  Gemeente en het Wetterskip Fryslân. Daarnaast kan incidenteel een beroep worden gedaan op een aantal fondsen en instellingen als het om concrete projecten gaat.

Echter voor tal van andere uitgaven zoals administratiekosten, aanschaf en onderhoud van b.v. feestverlichting en de gratis extra’s bij Molendagen, is de Molenstichting afhankelijk van bijdragen van donateurs en sponsors.

U wordt van harte uitgenodigd Uw waardering voor het werk van de stichting om een deel van het culturele erfgoed van de provincie Fryslân in stand te houden, kenbaar te maken door donateur te worden voor € 15,- of meer per jaar  Als donateur krijgt U jaarlijks het jaaroverzicht van de stichting toegestuurd met daarin o.a. het wel en wee van de elf molens.

U wordt donateur door het onderstaande formulier in te vullen en te verzenden of U op te geven bij een van de vrijwillige molenaars als U een bezoek brengt aan een van de elf molens.

Donateurbedrag:
    Dhr. Mevr.